Bons costums


(para traducir del catalan os recomiendo, esta página).

Fa uns dies em va contactar una noia, pel mail del blog, per explicar-me la seva botiga, es diu Bons costums, és una botiga d´alimentació artesana i regal ubicada en una petita plaça d´estil modernista al casc antic de Mataró (paraules seves)

Últimament ja m'ha passat varies vegades, que gent m'envia emails i em parla dels seus productes o serveis, per a que jo hi parli aquí al blog. Algun cop ho faig si m'agrada el que m'expliquen. És el cas d'esta botiga, tot i que no hi he anat, te molt bona pinta.

M'he decidit a parlar-ne sobretot pel text de la Web, és el següent:

"l´olor del mar, el pastís de la iaia, la innocència dels nens, la gespa mullada, el cant dels grills, la llum de les espelmes, esmorzar sense presses, el silenci, la bellesa de la imperfecció, aquell sopar amb amics, pluja d´estels, la teva cançó preferida...
tothom té la seva llista de petites coses que valen la pena, i aquestes, entre d´altres son el leit-motiv de bons costums..."

L'altra cosa que m'ha fet decidir, és el recull de productes de qualitat, entre ells la "Mel del Perellò", aquí m'han arribat a l'ànima.

No se, com us deia, te molt bona pinta ...

1 comentario:

  1. Només de vore les fotos ja venen ganes d'anar a comprar alguna cosa :)

    ResponderEliminar