TECNIO. Be Tech. Be Competitive.

Ja he dit algun cop, per aquí, que les meves tres gran passions son: els meus fills, la tecnologia i la cuina.

Avui a Barcelona, ha nascut una nova Marca, TECNIO que aixoplugarà a tots els agents que des de Catalunya, estan treballant per transferir Tecnologia a les empreses. El naixement, s'ha produït al World Trade Center, desprès d'una estupenda gestació, en la que ha treballat molta gent, molt be. La criatura pesa mes de "2.000 persones" i més de "100 centres". Els pares i la família estan força be. Us presento doncs a TECNIO, aviat començareu a sentir parlar d'ell (no tinc clar si és nen o nena), començareu a conèixer TECNIO, se que us agradarà, i que ja no podreu prescindir de TECNIO, mai mes.


Enhorabona a tots i totes. Entre ells no puc deixar de nombrar a Imma i a Jordi. Heu fet una bona feina companys!!!
Este post es suficientemente importante, como para traducirlo.

Ya he dicho alguna vez, por aquí, que mis tres grandes pasiones son, mis hijos, la tecnología y la cocina, posiblemente en este orden.

Hoy en Barcelona ha nacido una nueva Marca, TECNIO que englobará a todos los agentes que desde Cataluña están trabajando en la Transferencia de Tecnología. El nacimiento, se ha producido en el World Trade Center, después de una estupenda gestación, en la que ha trabajado mucha gente, muy bien. La criatura pesa "2.000 personas" y más de "100 centros". Los padres y la familia están muy bien. Sin más os presento a TECNIO, pronto empezareis a oir hablar de el, empezareis a conocerlo, se que os gustará, y que ya no podreis prescendir de TECNIO. Enhorabuena a todos.

Entre ellos no puedo dejar de mencionar a Imma y a Jordi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada